Tijdens de coronaperiode herontdekte de consument het plezier van lokaal winkelen. Niet met de wagen naar overvolle supermarkten, wél te voet naar de bakker om de hoek. Minder drukte, persoonlijker (op afstand weliswaar) contact … Maar hoe houd je deze klanten bij jou en hoe blijf je ook in de toekomst nieuwe klanten aantrekken?
Nog niet actief op sociale media als bakker? Dan is het nu tijd om aan de slag te gaan. Met een bereik van 74% in België voor Facebook en 30% voor Instagram, is het dé manier om je bestaande en nieuwe klanten te bereiken.
Een pagina maken is eenvoudig, gratis en kan je naast winst ook heel wat plezier opbrengen. Zit je toch even vast? Dan helpen we je bij Ceres graag verder op weg.
Inspiratie nodig? Voor De Warme Bakker ontwikkelden we een Facebookpagina met uitgebreide content. Deze posts kan je snel en eenvoudig delen op je eigen pagina.
Zorgen voor klantenbinding, ook na de crisis? Dat doe je door hen te overtuigen met de juiste actiepunten.
Klanten overtuig je als bakker niet meer enkel met een aantrekkelijke toonbank. Zet al je troeven in de verf door gerichte acties op sociale media. En maak van je consumenten vandaag, vaste klanten voor de toekomst.
Wil je online nog meer uit je bakkerij halen? Dan kan je met een webshop snel en eenvoudig heel wat nieuwe klanten kan aantrekken.
Bron: Winkelcoach.be