Facebook is nog altijd een heel populair sociaal medium. Je kan er je klanten op de hoogte houden van nieuwigheden in je assortiment of verleiden met heerlijk uitziende koffiekoeken. Maar soms lijkt het een berg werk om steeds weer met nieuwe ideeën te komen. Onze oplossing? Deel gewoon de posts van De Warme Bakker.
Om de troeven van de ambachtelijke bakker als vakman uit te spelen, creëerden we bij Ceres het kwaliteitslabel De Warme Bakker. Wie onder dit keurlabel werkt, garandeert zijn klanten een verzorgde winkel met een kwalitatief aanbod en een optimale bediening door gespecialiseerd personeel.
Op de Facebookpagina van de Warme Bakker delen we allerlei nieuwtjes, recepten en activiteiten die klanten samen met hun kinderen kunnen doen. Weet je dus even niet meer wat je kan posten op je eigen Facebookpagina? Deel gerust de berichten van De Warme Bakker! Klik op ‘Delen’ en plaats de leuke post met foto (of zelfs video) door naar je eigen pagina. Je klanten zullen dat zeker ‘liken’!
Meer tips voor een goedgevulde Facebookpagina? Check deze drie topideeën.
Sluit je zeker aan. Al meer dan 430 bakkers gingen je voor en versterkten zo hun uitstraling van artisanale vakman. Je kan rekenen op:
Een uniforme huisstijl die zorgt voor herkenbaarheid en zichtbaarheid bij jouw klanten.
Stijlvol presentatie- en promomateriaal dat jouw vakmanschap extra in de verf zet.
Promo-acties die focussen op het verhogen van jouw omzet en het stimuleren van je klantenbinding.
Tal van extra’s, waaronder vip-incentives en competitieve prijzen.
Geïnteresseerd? Vraag meer informatie bij je Ceres-vertegenwoordiger of neem contact op met Isabelle Kiekens via ikiekens@ceres.be.