Op 20 november 2022 start het WK voetbal in Qatar. Dat is jouw kans om je van je leukste en sportiefste kant te laten zien. Leg je klanten in de watten met speciale WK-creaties of organiseer een wedstrijd. Wat je ook doet, het WK kan je een mooie meerverkoop opleveren. Zo pak je het aan!
Een spaaractie, een wedstrijd of een pronostiek, een WK-actie is altijd een goed idee. Welke actie voor jou het best is, hangt een beetje af van wat je ermee wil bereiken.
Dompel de bakkerij onder in de voetbalsfeer met een speciaal WK-assortiment. Denk aan tricolore donuts, taartjes in voetbalthema, brood dat eruit ziet als een voetbal … En over origineel brood gesproken: denk er zeker aan om Tricol’OR te bestellen. Die bloem heeft niet alleen een toepasselijke naam, het heeft ook een Belgische oorsprong. Perfect voor de gelegenheid dus!
Tricol’OR bestaat in de varianten wit, volkoren, spelt, spelt integraal en haver. Bestel je trouwens voor maandag 31 oktober 2022 Tricol’OR haver in combinatie met een van onze andere nieuwe referenties, dan maak je kans om tijdens het WK een Rode Duivels-match in exclusieve setting te bekijken! Dit moet je doen.
Lekker meedoen met de WK-gekte zal je geen windeieren leggen. Je klanten zien een leuke originele kant van je winkel en doen graag mee. Het heeft dus zeker een positief effect op je verkoopscijfers en bovendien zullen je klanten vaker terugkeren.
Nu is het enkel hopen dat onze Rode Duivels het tot in de finale schoppen!