Het Weekend van de Klant zit er weer op. Had jij geen tijd om nog promomateriaal of gadgets uit te denken? Lees dan snel verder, want meedoen is eenvoudiger dan je zou denken. Een paar tips zodat je voorbereid bent op de volgende editie.
Het Weekend van de Klant is een initiatief van Dag van de Klant (UNIZO en UCM) en Sunday Shopday (Comeos). In tijden waarin onlineshopping de klok slaat, willen ze fysieke winkels extra promoten.
Als handelaar leg je tijdens het Weekend je klanten nog meer in de watten. Het is dé manier om je winkel in de kijker te zetten en ontdekt te worden door nieuw cliënteel. Bedank je je klanten met een presentje? Dan komen ze met plezier nog een keer terug.
Geen tijd om een origineel gadget te bedenken? Snuister al eens door onze Boetiek. Of laat Ceres je het werk volledig uit handen nemen. Dit jaar boden we bijvoorbeeld een (gepersonaliseerde) post-its met emoticons aan. Een item dat zijn nut elke dag bewijst, en je bakkerszaak vers in het achterhoofd houdt. Het enige wat jij volgend jaar dus moet doen? Bestellen!
Ook Weekend van de Klant steunt handelaars die deelnemen. Schreef je je op tijd in? Dan kreeg je een gratis communicatiepack, met:
Bovendien zorgt de organisatie zelf voor extra promotie door de naam van je zaak, openingsuren en attenties op hun website te zetten. Zo vindt iedereen gemakkelijk de weg naar je bakkerij.
Wat denk je, doe jij volgend jaar ook mee?