Een van de voedingstrends waar klanten tegenwoordig meer en meer om vragen is het lokale aspect. Tijdens een van onze productsessies ‘Heerlijk Creatief’ gingen we daar dieper op in.
Lokale handelaars steunen en lokale producten kopen, het is een trend die al een tijdje bezig is en die de laatste maanden nog meer ondersteund wordt met de coronacrisis in het achterhoofd.
Ook in de bakkerij laten klanten zich vaker verleiden tot lokale ontdekkingen. Met Tricol’OR leg je alvast puur Belgisch goud in je rekken. Het is een op en top Belgisch meel, met enkel en alleen ingrediënten van eigen bodem. Het is bovendien volledig vrij van additieven, verbeteraars of E-nummers.
Er bestaan twee varianten: wit en volkoren. De volkorenvariant is verrijkt met inuline en is zo een onvervalste vezelkampioen.
In onderstaande video’s delen de Ceresproefbakkers enkele tips. Zo maak je…
Verleid je klanten met Tricol’OR, 100% Belgische bloem