• HOME
  • WIE ZIJN WIJ
    • WAAR WE VOOR STAAN
    • HISTORIEK
    • WAT KAN CERES VOOR JOU DOEN
  • WAT DOEN WE
    • PRODUCTIE EN KWALITEIT
      • PRODUCTIEPROCES
      • BIJPRODUCTEN
      • KWALITEIT EN KWALITEITSCONTROLE
      • ONDERZOEK EN ONTWIKKELING
    • ONZE PRODUCTEN
      • ASSORTIMENT
    • WORKSHOPS
    • ONDERSTEUNING VOOR DE INDUSTRIËLE KLANT
      • TECHNISCHE EN COMMERCIËLE ONDERSTEUNING
  • NIEUWS
  • BOETIEK
  • CONTACT
  • HELP
  • BESTEL
  • CERESPECIAL
  • VOORWAARDEN
  • FR
  • Wie zijn we
  • Wat doen we
  • Assortiment
  • Nieuws
  • Boetiek
  • Contact
|
  • NL
  • FR
Bestel Facebook Zoeken
  • www.ceres.be
  • / Nieuws

BLIJF OP DE HOOGTE VAN ONZE LAATSTE NIEUWTJES!

Terug naar nieuws
.

Er zit meer in je broodzak dan je denkt: pak uit met je verpakking

Inspiratie - Marketing - Tips & Tricks

Broodzakken kunnen neutraal en anoniem zijn, maar net zo goed deel uitmaken van de branding van je bakkerij. Zet je alleen je logo op de broodzak? Voeg je je openingsuren toe? Vermeld je wel of geen contactgegevens?

Naast het vermelden van deze basisinformatie kan je ook hier creatief uit de hoek komen en een bijkomende meerwaarde creëren voor jezelf of… voor je klanten.


Toon je kennis en kunde op een leuke manier

Uiteraard weten je klanten dat je een krak in je vak bent. Ze komen niet voor niets langs bij jou. Toch kan je je broodzakken gebruiken om bijvoorbeeld enkele weetjes te delen of leuke details te delen over het brood dat ze zopas bij jou kwamen halen.


Dat kan algemene info zijn op basis van de leaflets van Ceres bijvoorbeeld (In deze broodzak zitten maar liefst zes verschillende granen en zaden of Dit brood wordt gemaakt met ingrediënten van eigen bodem, op en top lokaal), maar je kan het ook persoonlijker maken door eigen ervaringen of anekdotes te delen.

 

Genereer extra inkomsten

Je kan je broodzakken ook commercialiseren en zo een extra inkomstenbron aanboren. Er zijn tal van bedrijven die voordeel zouden kunnen halen uit een samenwerking met jouw bakkerij. Denk bijvoorbeeld aan een immokantoor dat op zoek is naar panden in de buurt of een klusjesman die op een originele manier een nieuwe wijk wil bereiken.

 

Verstevig je verankering in de buurt

Je kan de ruimte op je broodzakken ook gratis aanbieden, aan goede doelen uit de buurt of lokale verenigingen die iets organiseren. Zo geef je hen een waardevol communicatieplatform om hun boodschap te delen. Op die manier verstevig je je band met je omgeving en toon je je engagement als handelaar.

 

Veel succes!

 

Krijg je graag wat (design)hulp bij het uitwerken van aangepaste broodzakken en andere verpakkingsmateriaal? Contacteer dan jouw vertegenwoordiger voor meer uitleg.

 

Lees meer:

Er zit brood in verpakking

5 ecologische alternatieven voor de broodzak

E-mail e-mail Permalink permalink
Tweet tweet Share share Share share

Ook interessant

Match me-quiz: met welke bloem bak jíj op je best? Party-broodjes aan de feestdis met Kerstmis Welkom, winter! Warme tips voor koude dagen in je bakkerij Troostbrood: comfortfood voor gure herfstdagen Hartige Halloween-hapjes met Sanis Geen BBQ zonder heerlijk wit stokbrood! Zonne-energie opladen met pitten & zaden Feiten en fabels over granen Lente-lunch met Linea, Formavit en Floraplus Bonjour, les baguettes: Frans stokbrood ontbloot
A company of the
CERES

Ceres gelooft in de toekomst van artisanale bakkers en bloemverwerkende bedrijven die kiezen voor kwaliteit, authenticiteit, gezondheid en duurzaamheid. Daarom willen wij je ondersteunen met aangepaste producten en een omkadering die je helpt om concurrentieel te blijven en de tevredenheid van je klanten te vrijwaren.

Menu
  • Wie zijn we
  • Wat doen we
  • Assortiment
  • Nieuws
  • Boetiek
  • Bestel
Contact
  • Contact
  • Voorwaarden
  • Privacy
  • Cookies
Partners

  • Aspirant baker
  • Ambassadeurs du Pain.be

SCHRIJF JE NU IN OP ONZE NIEUWSBRIEF
CERESPECIAL