• HOME
  • WIE ZIJN WIJ
    • WAAR WE VOOR STAAN
    • HISTORIEK
    • WAT KAN CERES VOOR JOU DOEN
  • WAT DOEN WE
    • PRODUCTIE EN KWALITEIT
      • PRODUCTIEPROCES
      • BIJPRODUCTEN
      • KWALITEIT EN KWALITEITSCONTROLE
      • ONDERZOEK EN ONTWIKKELING
    • ONZE PRODUCTEN
      • ASSORTIMENT
    • WORKSHOPS
    • ONDERSTEUNING VOOR DE INDUSTRIËLE KLANT
      • TECHNISCHE EN COMMERCIËLE ONDERSTEUNING
  • NIEUWS
  • BOETIEK
  • CONTACT
  • HELP
  • BESTEL
  • CERESPECIAL
  • VOORWAARDEN
  • FR
  • Wie zijn we
  • Wat doen we
  • Assortiment
  • Nieuws
  • Boetiek
  • Contact
|
  • NL
  • FR
Bestel Facebook Zoeken
  • www.ceres.be
  • / Nieuws

BLIJF OP DE HOOGTE VAN ONZE LAATSTE NIEUWTJES!

Terug naar nieuws
.

Geef je fysieke winkel een online afdeling

Actua

Iedereen shopt wel eens online. Fysieke winkels krijgen het daardoor steeds moeilijker. Toch kan je ook online de aandacht vestigen op jouw winkel. Consumenten gaan vandaag namelijk eerst online op zoek, ook naar de dichtstbijzijnde bakker bijvoorbeeld. Zet je winkel dus online in de vitrine. Dat doe je zo!

 

1. Begin met de belangrijkste info

Je kan natuurlijk meteen met een webshop beginnen, maar je kan het ook eenvoudiger aanpakken. Maak een webpagina aan en plaats daar je belangrijkste informatie op: je adres, je openingsuren en eventueel een telefoonnummer of e-mailadres. Vermeld ook wanneer je in verlof bent.

Tip! De meeste mensen beginnen hun zoektocht op Google. Maak voor je bakkerij dus een Google bedrijfsprofielaan. Zo ben je meteen zichtbaar in de zoekresultaten en toont Google je locatie ook in Google Maps.

 

2. Maak het sfeervol

De belangrijkste info heb je. Nu is het tijd om je webpagina wat aan te kleden. Laat er de sfeer van je winkel in doorschijnen. Plaats foto’s van je winkel of maak een korte Over ons-pagina aan met een foto van jou en je medewerkers. Heb je een specialiteit of een speciale aanbieding? Vermeld die gerust ook op je pagina.

 

3. Verkoop online

Ook als je geen webshop wil opzetten zijn er mogelijkheden om online te verkopen. Je kan bijvoorbeeld mensen online laten bestellen en in de winkel laten afhalen. Zo heb je er een extra verkoopskanaal bij, zonder dat je al te veel administratieve rompslomp over je heen krijgt. 

 

Wil je nog meer marketingtips? Lees dan zeker ook deze artikels:

  • Facebook-tip: repost van de Warme Bakker
  • Een sterke huisstijl: onmisbaar ook voor bakkers
  • De kracht van geur voor je marketing
  • 5 tips voor meer omzet
E-mail e-mail Permalink permalink
Tweet tweet Share share Share share

Ook interessant

Lente in de lucht en op je bord Bonjour, les baguettes: Frans stokbrood ontbloot ‘Brood, goed verhaal’-campagne smaakt naar meer Van gezondigd naar gezond met Formavit & Linea Dit zijn de versbakken bakkerij- & patisserietrends 2024 8 x Frans brood op de plank Haver, jouw duurzame held 5x scoren met volkoren Vive la viennoiserie: breng Parijs naar je bakkerij! Tarweoogst 2023: bak-proof!
A company of the
CERES

Ceres gelooft in de toekomst van artisanale bakkers en bloemverwerkende bedrijven die kiezen voor kwaliteit, authenticiteit, gezondheid en duurzaamheid. Daarom willen wij je ondersteunen met aangepaste producten en een omkadering die je helpt om concurrentieel te blijven en de tevredenheid van je klanten te vrijwaren.

Menu
  • Wie zijn we
  • Wat doen we
  • Assortiment
  • Nieuws
  • Boetiek
  • Bestel
Contact
  • Contact
  • Voorwaarden
  • Privacy
  • Cookies
Partners

  • Aspirant baker
  • Ambassadeurs du Pain.be

SCHRIJF JE NU IN OP ONZE NIEUWSBRIEF
CERESPECIAL