Lijstjestijd! Hieronder vind je de populairste artikels die Ceres publiceerde in 2018. Is er een onderwerp waarover jij graag meer leest? Laat het ons weten via jouw vertegenwoordiger, via Isabelle Kiekens van marketing of via een reactie op Facebook. Dan wijden wij er een artikel aan.
Al acht generaties lang wordt de bakkersmuts bij Danhieux doorgegeven van vader op zoon. In die tijd is er heel wat veranderd. Zo bakte grootvader Chrétien bijvoorbeeld zijn 800 broden met dezelfde bloem en ging hij nog op broodronde met paard en kar. Koen Danhieux, de huidige bakker slash bedrijfsleider, pakt (en bakt) het anders aan. Lees meer.
“Ik ben niet tegen brood, ik ben voor góéd brood”, zegt de populaire voedingsdeskundige Sandra Bekkari. Volgens haar moeten mensen gewoon op zoek naar lekker en gezond brood. En daar kan jij als bakker bij helpen! Lees meer.
Hoe natuurlijker je producten maakt, hoe meer ze worden gesmaakt. Authentiek vakmanschap ligt namelijk hoog in het schap bij de consument. Vandaag scoor je met puur, bewust en traag. Lees meer.
Met Tricol’OR leg je een stukje Belgische trots in de rekken. Deze nieuwe bloem is puur natuur en op en top Belgisch, met alleen ingrediënten van eigen bodem. Neem je deel aan onze actie (t.e.m. 31 maart 2019)? Dan maak je kans op fameuze prijzen. Lees meer.
Zakt (of stijgt) je prijs, dan stijgt (of zakt) je verkoop … of toch in de meeste gevallen. Maar waarvoor kies je nu best als je jouw omzet wilt verhogen? Een berekening van de prijselasticiteit kan helpen bij die beslissing. Lees meer.
Wil je op de hoogte blijven van nieuwe artikels? Volg Ceres dan op Facebook.